pánská móda

ZNAČKA BLAŽEK

Módní značka Blažek se od svého založení v roce 1992 zaměřuje především na vysokou kvalitu, precizní zpracování a nadstandardní doplňkové služby, jako jsou například individuální úpravy oděvů a módní poradenství. Pod značkou Blažek jsou dvakrát do roka prezentovány nové kolekce oděvů a módních doplňků, které jsou nabízeny výhradně ve vlastní síti značkových obchodů. V současnosti mohou zákazníci navštívit devatenáct obchodů v České republice a šest na Slovensku. Značka Blažek věnuje maximální pozornost výběru svých dodavatelů, mezi které patří kromě renomovaných fotografů, grafiků a designérů především proslulí výrobci luxusních oděvních materiálů z Itálie, Francie a Španělska. Každý zákazník má možnost stát se členem zákaznického Blažek klubu a využívat exkluzivní výhody členství.

PŘÍBĚH ZNAČKY

Za tradicí značky Blažek stojí muž, který jí také propůjčil své jméno. Ladislav Blažek spolu se svou desítkou zaměstnanců píše dějiny české pánské módy už bezmála třicet let. Jak tento příběh vznikal?

PRVNÍ MUŽ PÁNSKÉ MÓDY

Na samém prvopočátku značky Blažek stojí klišé, které k podobným příběhům úspěchu už tak nějak neodmyslitelně patří – totiž náhoda. Je právě rok 1992, student Strojní fakulty ČVUT se vydává do Brna na strojírenský veletrh, kde si má podrobně prohlédnout vystavené stroje, o kterých píše svou diplomovou práci. Na tamním výstavišti ho však zaujme jiná věc. Rozdíly mezi oblečením domácích a zahraničních delegátů jsou tak významné, a po prvotním šoku se tak pomalu začíná rodit myšlenka zkusit dělat v této branži věci jinak. Nejdříve s veškerou obezřetností vznikají malé vzorové kolekce, vytvořené najatými designéry, a výroba přichází na řadu až s konkrétními objednávkami. Za jejich nebývalým úspěchem stojí kromě padnoucích střihů a kvalitních materiálů také inspirace jakousi lehkostí a pružností filmové produkce; sám Blažek totiž studoval střední filmovou průmyslovku a oba jeho rodiče pracovali u televize.

„Móda si podobně jako film pohrává s našimi emocemi. Pomáhá nám být tím, kým bychom chtěli být, a prostřednictvím našeho oblečení vysíláme signály k ostatním lidem. Spousta světových značek vyrostla na tom, že oblékly velké filmové hvězdy. Lidé se inspirují v módě tím, co viděli kdysi ve filmu.“ Ladislav Blažek

V druhé dekádě existence firmy přichází na řadu už i budování vlastní obchodní sítě, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. To už má Ladislav Blažek téměř jasno, že vydat se od strojírenského průmyslu směrem k tomu módnímu byla velmi povedená životní náhoda. Taková, která dnes obléká tisíce českých mužů po vzoru Itálie, tak, jak si to Blažek v devadesátých letech vysnil.

www.blazek.cz

SURREALISMUS
NOVÁ KOLEKCE JARO-LÉTO 2024

… kde věci na první pohled nejsou takové, jaké jsou.  Vítejte ve světě módní kolekce inspirované surrealismem. Snahou této kolekce bylo propojení uměleckého směru surrealismu s moderním designem oděvů, díky tomu můžeme představit jedinečné a poutavé modely. Na první pohled vás kolekce zaujme netradičními barvami a novými střihy, které jsou zasazené do kvalitních materiálů od předních evropských výrobců.

Nosným prvkem této kolekce jsou barvy. Použili jsme dynamické a nekonzervativní barvy, které se pohybují od jasných, pastelových a výrazných po tmavé a tajemné odstíny. Mezi nové odstíny modré patří PANTONE 14-4112 TC Skyway či PANTONE 17-3936 TC Blue Bonnet nebo zapudrované odstíny béžové PANTONE 15-1116 TC Safari či PANTONE 17-1125 TC Dijon. Rovněž mezi odstíny zelené se objeví v této kolekci: PANTONE 18-0529 TC Sphagnum nebo PANTONE 19-4906 TC Green Gables. Pro oživení jsme použili element oranžové barvy PANTONE 19-1334 TC. Použitím těchto odstínu jsme chtěli propojit reálný a imaginární svět surrealismu.

Sportovní trička obsahují surrealistické prvky v potisku, jako jsou nápadité vzory a optické klamy nebo potisky iluze – rozpouštějící se potisk, anebo umění v podobě PET láhve či Davida, které odkazují na snovou realitu surrealismu. Tyto abstraktní a fantastické prvky dodávají každému kusu oděvu jedinečný a osobitý charakter.

Materiály použité v této kolekci jsou různorodé a neobvyklé. Soustředili jsme se na materiály s texturou nebo měňavým efektem tzv. šanzán, a také jsme zařadili materiály, které jsou vyrobené recyklací z PET láhví. Mezi další materiálové kombinace patří bavlna, vlna, len, hedvábí. Při použití materiálu jsme hlavně kladli důraz na funkčnost, tak aby celkový výsledek vytvořil zcela nový zážitek z nošení oděvů.

V kolekci představíme hned několik nových střihů. Za zmínku stojí např. funkční plášť s podlepenými švy CORNWALL, dále pak dvouřadový, nepodšitý plášť DASH. Objeví se tu i nový střih volnočasových kalhot s jedním sámkem na předním díle a s pruženkou v pasovém límci s názvem DOMINO jejich krátká a sportovní varianta je FABIEN. A jelikož je to letní kolekce tak nesmí chybět upgrade šortkových plavek, které mají funkční rozparek na předním díle, slipová vložka je samozřejmostí, a jsou pod názvem EDEN.

Celkově lze říci, že tato surrealismem inspirovaná módní kolekce přináší nový rozměr. Je to spojení umění a oblečení, kde se realita a fantazie setkávají na pódiu. Každý kus v této kolekci je jedinečným vyjádřením kreativity a odvahy, což umožňuje nositelům vyjádřit svou osobnost a smysl pro umění skrze svůj styl.

Pavel Křivánek

Šéfdesigner

Zobrazení na mapě

Fotogalerie

Otevírací doba:

9 - 20

24.12. zavřeno

Telefon: 577 102 337
Web: www.blazek.cz/

Vedoucí:Věra Svobodníková
BlažekOrtenovo náměstí 16170 00 , Praha 7
IČ:25624407
Dárkové poukazy:Ano

Newsletter

Informace o novinkách, slevách a akcích v Centro Zlín přímo do vašeho e-mailu.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.